zarost u Indian
plnec67
2023-08-29 07:56:42 UTC
Mam trochę żałosne pytanie, jak to jest, że oni nie mają w ogóle zarostu??
Nie wiem gdzie się z tym udać, grupa biologia wydała się najodpowiedniejsza
:)
hej, podpowiem ci, jest cos takiego jak historia która została zapomniana i nie jest uwzgednoiana przez naukowcow za wiarygodną, traktowana jako mit, ponieważ dla wielu jest niewygodna i wymaga wielu dociekań, nie do konca dających udowodnienie prawdy i zabłysniecie w krótkim czasie na polu naukowym, jednak śledząc dokładnie zapisy ludu sumeryjskiego w postaci pisma klinowego, możemy wiele odkryć nowego, czego historia nie pisze w podrecznikach i napewno nie napisze przez kolejne 100 lat.
zainteresuj sie historią sumeryjską, oraz anunnaki, które przybyły tysiace lat temu na ziemie, by ją skolonizować
https://www.google.com/search?sca_esv=560555112&sxsrf=AB5stBgfH798kP6Ln13BYNVZox_w4JBPiw:1693180958157&q=anunnaki%27%27+-+film+zakazany+online&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwjZobTMhv6AAxUVG-wKHQKbBg4Q1QJ6BAhpEAE&biw=1920&bih=923&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:b25645a0,vid:FlRUZBKe-j0
plnec67
2023-08-29 08:07:59 UTC
Post by plnec67
[...]
na koncu tego filmu jest dokldnie powiedziane z jekiego powodu indianom nie rośnie zarost, i z tego powodu mieli pewien rytuał, taki że zawsze zabierali skalp z ludzkiej głowy