"Biczykowiec" (czy ktoś słyszał?)
b***@gmail.com
2018-10-10 10:22:43 UTC
Witam, kiedyś oglądałam w TV jak osobom z arachnofobią dawano na ręce dużego (skorupiaka?). Był bardzo podobny do skorpiona królewskiego, był dość duży, czarny, miał szczypce, z jedna jedyną różnicą, na odwłoku zamiast kolca jadowego miał taki "biczyk" jak to nazwali Ci ludzie. Z ich słów dowiedziałam się, że te stworzenia są dość przyjazne względem ludzi, są wstanie z nimi żyć, a w sytuacji zagrożenia rozpylają wokół siebie nieprzyjemny zapach i uciekają mimo posiadania szczypiec. Wszystko dość fajnie tylko gdy wpisywałam te nazwę w google nigdzie tego nie znalazłam (i nie, nie chodzi o zaleszczotka na którego niechybnie trafiłam na egzaminie gimnazjalnym parę lat temu, one są zbyt małe, a z odwłoka już nic nie wychodzi), nie ważne jakbym nie odmieniła tego słowa, czyli biczykowiec, biczyk,... etc., nie znajduje tego stworzenia. Ktoś wie czego szukam?
Saiko Kila
2018-10-23 16:52:21 UTC
Post by b***@gmail.com
[...]
Biczykoodwłokowce jakoweś. Niektóre mają parę centymetrów długości, więc
pasują.
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.