Co jedzą ĆMY ??
.::Best::.
2004-07-15 19:27:47 UTC
Witajcie

Co jedzą ćmy??

Właśnie jedna fruwa w mieszkaniu. Czym ją nakarmić??
"|
2004-07-15 20:27:27 UTC
Post by .::Best::.
Witajcie
Co jedzą ćmy??
Właśnie jedna fruwa w mieszkaniu. Czym ją nakarmić??
Nektarem. Czyli po prostu wypuść.
pozdrawiam, |<ońrad://Karpieszu>| ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
.::Best::.
2004-07-17 16:28:53 UTC
Ćma już nakarmiona, tzn. wypuszczona :-)
Agba
2004-07-16 22:21:46 UTC
mój maż hodował jeszcze do niedawna motyle , także nocne (ćmy). dorosłe
postacie dostawały poprostu wode z cukrem , jednak te które mieliśmy jadły
tylko raz w życiu, tuz po "wykluciu" się z kokonu. możesz postawić np na
parapecie nakręte ze słoika i woda z cukrem lub miodem, może się skusi.
Pozdrawiam
wiechu
2004-07-16 15:11:21 UTC
Post by .::Best::.
Witajcie
Co jedzą ćmy??
Właśnie jedna fruwa w mieszkaniu. Czym ją nakarmić??
nakarm ją wolnością... ponad to zależy od gatunku, niektóre nie pobierają
pokarmu w stadium imago, mają uwsteczniony aparat gębowy inne odżywiają się
nektarem różnych kwiatów drzew i krzewów.

wiesiek
w***@gmail.com
2015-03-24 16:22:55 UTC
to jasne że guwnem krowy
WM
2015-03-25 04:32:20 UTC
Post by w***@gmail.com
Post by .::Best::.
Witajcie
Co jedzą ćmy??
Właśnie jedna fruwa w mieszkaniu. Czym ją nakarmić??
to jasne że guwnem krowy
Chyba, ze to jest cma Calpytra thalictri, ktora zywi sie czyms innym:
http://en.wikipedia.org/wiki/Calyptra_thalictri
w***@gmail.com
2015-08-16 07:35:20 UTC
Niewiem
h***@gmail.com
2016-06-06 17:57:34 UTC
dziś znalazłem ćme na płocie nazywa się nocny zbyszek a nazwa gatunku t (HETEROPTERA) ktoś wi co jedzą ćmy bo chyba nektar
bartekltg
2016-06-16 01:23:47 UTC
Post by h***@gmail.com
dziś znalazłem ćme na płocie nazywa się nocny zbyszek a nazwa gatunku
t (HETEROPTERA) ktoś wi co jedzą ćmy bo chyba nektar
To co rozpuszczalne w wodzie: nektar, soczek z drzewa, podgniłe
owocki, odchody... krew https://en.wikipedia.org/wiki/Calyptra_thalictri
czasem nic, bo krótko żyją i zajęte są czym innym...

a czasem, jak widać w tym poście, znakami interpunkcyjnymi.

bartekltg
j***@gmail.com
2016-07-08 20:15:31 UTC
ćmy jedzą mniejsze owady
WM
2016-10-12 15:16:07 UTC
Post by j***@gmail.com
ćmy jedzą mniejsze owady
Drapieżne ćmy?

-- xxx
m***@gmail.com
2016-09-12 10:07:06 UTC
jedzą liśće
m***@gmail.com
2016-09-12 10:10:08 UTC
co jedzą ćmy
m***@gmail.com
2016-10-07 13:26:21 UTC
Ćma jedzą agnieszkasopecka I małę owady
m***@gmail.com
2016-09-12 10:12:28 UTC
właśńe jesteś idiotą
m***@gmail.com
2016-09-15 19:33:17 UTC
mam ćmę w domu ja karmię wodą z cukrem
m***@gmail.com
2017-06-09 19:16:24 UTC
dam malom rade wode z cukrem albo w nocy wypusc ćme to zeżre konika polneo ,świerszca
i***@gmail.com
2017-06-26 01:16:47 UTC
jedzą muszki owocówki (lac. owcuszkus muszkus)
k***@gmail.com
2017-08-07 11:19:59 UTC
w***@gmail.com
2018-08-04 07:45:01 UTC
NIE WIM
k***@o2.pl
2020-04-15 13:01:35 UTC
Post by .::Best::.
Witajcie
Co jedzą ćmy??
Właśnie jedna fruwa w mieszkaniu. Czym ją nakarmić??
liśćem