Zielony owad
Micha³
2003-09-26 21:03:22 UTC
Od dłuższego czasu wlatuje do mojego pokoju ( przedmieście dużego miasta )
ciekawy owad. Jest długi na ok.1,5 cm , zielony, bodajże z pojedyńczą parą
skrzydeł, podłużny i z dość długimi czułkami. Czy wie może ktoś z Was jaka jest
jego nazwa ?
"|
2003-09-26 21:34:42 UTC
Post by Micha³
[...]
Twój opis jest tak pobierzny, że aż się musiałem sam domyślać jakie ma
skrzydła :) Mogę zatem strzelać: albo jakaś sieciarka, np:

http://wiem.onet.pl/wiem/0097f9.html
http://wiem.onet.pl/wiem/013ba1.html

albo wojsiłka:

http://wiem.onet.pl/wiem/00154e.html

Jest pewnie jeszcze kilka przykładów, które teraz mi nie przychodzą do
glowy.

ps. to, że ma tylko dwa skrzydła jestem niemal pewien, że Ci się wydaje.
Po prostu nie dotrzegasz drugiej pary
--
pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
The website said: "Use Internet Explorer 5 or better".
So I used Mozilla.
Micha³
2003-09-26 22:01:48 UTC
Dzięki! Wszystko wskazuje na to, iż jest to złotook pospolity. Poza rysunkiem,
którego link mi przesłałeś dodatkowo potwierdza to zdanie z opisu na
www.wiem.onet.pl :"W czasie zimowania złotook zmienia barwę z zielonej na
różowobrązową."